مدیریت ایرانی
وبلاگ تحصصی دانشجویان پیام نور ارومیه
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
جمعه 30 تير 1391برچسب:, :: 19:42 :: نويسنده : عبداله
1- اگر می خواهید کارکنانتان بزرگ بیندیشند، گام های بزرگ بردارید. (مایکل دل ، نویسنده کتاب بی واسطه از دل) 2- دورانی پر خطر پیش روی غول های دنیای کسب و کار قرار دارد ، مگر آن که در راه و روش خود باز نگری نمایند. 3- تنها خروج از سر مستی های گذشته بینش های تازه می آفریند. 4- انسان در بازی گاهی می برد و گاهی چیز یاد می گیرد. 5- تغییر را نمی توان مهار کرد، ولی می توان از آن پیش افتاد. 6- مدیران امروز با سازمان هایی سر و کار دارند که هیچ شباهتی به سازمان های گذشته ندارند. جوامع و سازمان ها در صورتی قادر به دوام هستند که عمیقاً تغییر کنند. 7- تنها امتیاز رقابتی سازمان ها در سده 21 بر خورداری از کارکنان فرهیخته و ارزش مند است و بهره برداری از این کارکنان بزرگ ترین چالشی است که مدیران در این سده با آن رو به رو هستند. 8- اگر شما فرهنگ را هدایت نکنید، فرهنگ شما را هدایت می کند. 9- بازاریابی امروز نه بر محور امکانات تولیدی سازمان، که بر اساس تامین رضایت مشتری استوار است. 10- اعمال شما با صدایی بلند تر از گفتارتان سخن می گویند. 11- مدیر هر سازمانی بالاترین نقش را در تبدیل هوشمندی افراد به کارکرد موثر و سودمند دارد. 12- جامعه قبل از هر چیز مجموعه ای از افراد و سر گذشت زندگی ان هاست. 13- تقلید مو به مو از رقیب، بهترین فرصت برای از دست دادن سرمایه است. 14- بزرگ بیندشید. بزرگ عمل کنید.بزرگ باشید. 15- ما کار عظیمی در مقابل خود داریم. ما نیاز داریم تا کسب و کارهایمان را از نظر اطلاعاتی با سواد کنیم. 16- بزرگ ترین کشف عصر ما این است که:انسان ها می توانند با اصلاح نگرش های ذهنی خود زندگانی خویش را اصلاح کنند. 17- اولین روش بر آورد هوش یک فرمانروا این است که به آن هایی که در اطرافش گرد آمده اند، بنگرد. 18- تمایز یک محصول باید در راستای ذهنیت مصرف کننده صورت گیرد ،نه مخالف آن. 19- در تمام طول تاریخ بشر، منشا کامیابی دست یابی به منابع طبیعی مانند زمین طلا و نفت بوده است. ناگهان ورق برگشته و دانش به جای آن نشسته است. 20- آن هایی که از جای خود می جنبند، گاهی می بازند. آن هایی که نمی جنبند، همیشه می بازند. 21- اگر همه چیز مهم باشد، پس بدان که هیچ چیز مهم نیست. 22- توان افزایی به مدیران امکان می دهد تا از دانایی ، مهارت، تجربه و انگیزه همه افراد سازمان بهره برداری کنند. 23- موفقیت اغلب باعث غرور شده و غرور منجر به شکست می شود. 24- رهبری هنر گوش دادن به دیگران است.چنان چه به سخنان کسی خوب گوش فرا ندهید، نمی توانید درون و روان او را بشناسید. 25- سازمان های بر جسته بایستی نه تنها متفاوت بودن کارکنان از همدیگر را بپذیرند، بلکه باید برای این تفاوت ها سرمایه گذاری کنند. 26- یک مشتری خوشحال احساسش را به سه نفر می گوید.اما یک مشتری نا راضی بیست نفر را با خبر می کند. 27- هنر بازاریابی امروز فروش یخچال به اسکیمو نیست ، بلکه اسکیمو را به عنوان یک مشتری خشنود همواره در کنار خود داشتن است. 28- می توان رهبر مردم نبود، ولی آنان را دوست داشت .اما بدون عشق به مردم نمی توان آن ها را رهبری کرد. 29- رهبری یعنی هنر جلب پیروی داوطلبانه دیگران. 30- توجه به موقع به تغييرات كوچك به تو كمك ميكند كه خود را براي تغييرات بزرگتري كه در راه است آماده كني. نظرات شما عزیزان:
آخرین مطالب پيوندها
![]() نويسندگان
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |